Història

Després de molts anys de bàsquet a l'Escola del Carme com una activitat escolar, la temporada 2003 - 2004 va néixer el C.E. Escola del Carme com a conseqüència de les inquietuds que tenen un grupet de persones vinculades a aquest esport. Durant molts anys l'Escola del Carme ha estat un referent a la nostra ciutat, on molts nois/es han realitzat la seva activitat físico-esportiva durant la seva etapa escolar (fins els 14 anys), i seu de joc d'un club ja desaparegut però amb una història de 25 anys, l'APB.

En un moment determinat, es creu convenient que aquesta activitat pugui realitzar-se fora també de l'àmbit purament escolar i es fa imprescindible l'aparició d'un club que pugui donar resposta a aquestes noves necessitats. És dins d'aquest marc, que un conjunt de persones agafen les regnes d'aquest nou projecte, sempre sota la tutela de l'escola i com un servei a la mateixa. A més, cal tenir en compte la vinculació d'aquestes persones amb el col·legi ja que moltes són professors del mateix.

• Es vol fer un pas endavant en l'organització de l'esport fora de l'àmbit escolar.
  • Es pretén formar un club que treballi a partir del dinamisme, del bon ambient i que desenvolupi valors humans com la cooperació, l'esperit de sacrifici i el companyerisme.
  • Es deixa molt clar que el treball esportiu ha d'anar totalment lligat al treball educatiu.
  • Es parteix de que es vol reforçar molt el bàsquet femení a Sabadell, ja que en el cas de les nenes la oferta és molt més escassa que en el dels nois.
  • Es declara que es donarà cabuda en els equips del club a tot aquell jugador o jugadora que vulgui formar-ne part independentment del seu nivell.

Amb aquests objectius plantejats des del seu naixement, el C. E. Escola del Carme ha evolucionat any rere any arribant a tenir aquesta temporada 2013-2014 deu equips femenins federats, una escola d’iniciació al bàsquet i un grup de multiesport amb nens de P4 i P5 que comencen a realizar la seva primera activitat esportiva. Els equips del club entrenen repartits entre la pista de l’escola (pre-mini, mini B, mini A i infantil B) i el pavelló sud (infantil A, cadet, júnior B, júnior A, sènior B i sènior A).

El Campus Esportiu de setembre, el Torneig 3x3 i el Clínic de Nadal, el Campus de Setmana Santa i la Diada Esportiva de final de temporada són altres activitats que portem a terme durant l’any.

Coneix el nostre equip!

Aquí trobaràs l'organigrama més recent de l'equip directiu!

Ramon Turet

President